tisdag 7 juli 2009

Sommaren hindrar orden

Det blir inte uppdaterat här så ofta.. Just nu får jag skylla på sommaren, tror jag. När jag inte är på jobbet så vill jag mest av allt bara vara utomhus, lufsa runt längs med havsvikarna och upptäcka nya fina ställen att bada med hunden och ligga och läsa bra böcker. Kvällsmat i solnedgången är något folk borde ägna sig åt oftare, har jag kommit fram till. En termos med te, en ostsmörgås, en filt att svepa om sig och en bra bok (ja, jag är galen i böcker) framför glödande vatten, lungt simmande änder och sval sommarluft - det kan knappast bli bättre!

Jag får kanske skylla min lilla skrivkramp på att jag dessutom har för mycket att skriva om. Sista tiden har mycket hänt; vi har renoverat garaget, nästan-tältat, mamma o pappa o Sigge har hälsat på, jag har fått en ny cykel, jag har gjort om hemma, och ja, det har hänt saker hela tiden. Men allt det där måste jag ju också skriva om, och visa bilder på. Nästa inlägg måste komma snart. Vänta tills dess!

Puss på alla underbaringar som läser min blogg. Det gör mig glad.
Josefin

2 kommentarer:

Anonym sa...

gagga

Therese sa...

ja vet det är faktiskt jobbigt när man har mycket och berätta på samma gång! glad sommar!