torsdag 27 augusti 2009

Oh So Photography

Jag snodde E:s kamera lite häromdagen. Som vanligt när jag går ut på fototur så fotar jag bara massa, saker, som det inte är nåt speciellt med. Men jag tycker dom är fina.

Hinner inte med att skriva i bloggen. Sen skolan började så är det så otroligt mycket att göra, hela tiden. Vi läser om sjukdomar. Skriver om sjukdomar. Pratar om sjukdomar. Och jag drömmer om sjukdomar.

Det är roligt i alla fall! Jag har börjat dansa jazzdans också, en gång i veckan, det är det roligaste jag gjort på länge! Det är lite konstigt egentligen, men trots att det varit så mycket plugg så har jag blivit mer kreativ än på länge (höst brukar göra det med mig), jag har gjort i ordning vår balkong så den är höstfin (bilder kommer, en annan dag/vecka/månad :)), jag SYR på min nya fina symaskin som jag fått av E i present!, jag spelar gitarr och sjunger och skriver sånger. Jag har skaffat mycket nytt garn för att sticka sockor och mössor.

Summa sumarum: jag älskar hösten!

























1 kommentar:

Unknown sa...

Schyssta bilder. Ha de bäst
/Panos