tisdag 26 maj 2009

Jag längtar så mycket efter ett litet rött hus på landet men en ko och en häst i en hage med björkar i. Som tur är har jag åtminstonde en balkong. Jag tyckte att det var lite svårt att få det fint eftersom den är så svart, men när jag fick blommor i present från min praktikplats och en liten ljuslykta, så blev det lättare på en gång. En vit pelargon fick också plats på balkongen. Duken klippte jag till av ett stort tygstycke, och stolarna är de vitmålade som hör till matbordet. Här ute ska jag ha många soliga dagar!..






5 kommentarer:

Anonym sa...

gagga/pappa

lovely oh sa...

ja a gagga

Gulligan sa...

Vad fint du har gjort det!!!!

lovely oh sa...

Tack Gulligan!!

lovely oh sa...

åh just det, måste ju tillägga att det är min mamma som har gjort den fina blomvasen!